יום ראשון, 24 במרץ 2013

סורגים - הבטיחות שלכם בבית


מניעת תאונות בבית באמצעת סורגים

ישנם גורמים  רבים היכולים לגרום לתאונה בבית כגון החלקה באמבט, מגע עם חשמל חשוף, שאיפת גז או פציעות בגין שימוש שגוי במכשירים. בנוסף לאזהרות כלליות ישנם מפגעים אשר יש לשים לב אליהם מראש על מנת לא להגיע חלילה למצב של פגיעות קשות- וחלונות (בייחוד בדירות אשר נמצאות בבניין גבוה)-  עלולים להיות מועדים לפורענות עד מאוד.

הסורג קודם כל שומר לך על הילדים

בבתים בהם גרים פעוטות וילדים, יש חשיבות גדולה עוד יותר להתקנת סורגים לחלונות הגבוהים. התקנת סורגים מבטיחה כי לא תהיה אפשרות לילדכם ליפול דרכם.

הסוגרים הם חזקים ועמידים בפני הטיפוס של הילדים, וכך מגינים עליהם מפני נפילה. כמו כן- התקנת סורגים היא מהירה מאוד, וכבר תוך מספר שעות מרגע הזמנת התקנת הסורגים חלונות הבית יהיו מוגנים ללא כל חשש וספק.

סורגים - שיטה מספר אחת למניעת פריצות

סורגים מסתבר, אינם נועדו אך ורק על מנת למנוע נפילות מהחלון. הסורגים משמשים גם כדי למנוע מקרה של פריצה את תוך הבית. דירות קרקע רבות מתהדרות בסורגים כנגד פריצות, בייחוד כאשר מדובר על חלונות גדולים או חלונות הקרובים לאדמה. אמנם סורגים בדרך כלל עשויים מברזל- וברזל כאמור ניתן לנסר, אולם השימוש בסורגים מרתיע מאוד אורחים בלתי קרויים- איש אינו יסתכן בבזבוז זמן יקר על מנת לנסר סורגים- זה מסגיר מאוד מסתבר כך סוברים כולם- ולכן סורגים זוהי שיטה מספר אחת למניעת פריצות ללא כל ספק.

אמצעי בטחון וסורגים מעוצבים

הטכניקות של העידן המודרני מאפשרות ייצור של סורגים מעוצבים שהם גם חזקים מאוד ובטיחותיים מחד וגם מעוצבים מאוד מאידך. ניתן למצוא סורגים בדוגמאות אקסקלוסיביות המתאימות לבתים קלאסיים, וכמו כן ניתן למצוא עיצובים שונים המתאימים לחדרי ילדים, לסלון, לאמבטיה ועוד.. אפשר להתאים כל סורג לצרכים המיוחדים שלכם וליצור באמצעות הסורגים בית מעוצב ובטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה