יום ראשון, 24 במרץ 2013

כלי בית לעיצוב הבית


הדרך הטובה לאבזר את הבית

נראה כביכול שמי שרוצה לקנות כלי בית צריך פשוט לקנות את הכלים שצריך, אך הדבר לא פשוט כל כך כיום.עכב המבחר הרב, הזיופים השערורייתיים והמחירים המשתנים מאוד קשה לבחור כלי בית. מאיפה להתחיל... אז איך בעצם בוחרים?

כלי בית למטבח

כדי לא להסחף אחרי המבחר הרב, כדאי תמיד לערוך רשימה מסודרת של כלי הבית למטבח שלהם אתם זקוקים. חובה שיהיו בכל מטבח כלי בית לבישול ולאפיה וכמובן כלי אוכל וסכו"ם. אם אתם מתמחים בסוג מסוים של בישול או אפייה מומלץ כי תשבו בבית ותגייסו רשימת מוצרים נצרכים על מנת להתמקד על מה צריך וכך להימנע מבזבוז מיותר של משאבים.

כלי בית – העוזרים שלך בבית

כאשר מחליטים על השארת כלי בית ואקססוריז ליופי הבית לרוב מדובר על הוצאות פעוטות אשר מוסיפות המון כגון שעונים, מפות, עציצים, פמוטים מיוחדים ועוד. כדאי מאוד לעקוב אחרי העיצה הבאה בעת בחירהת כלי בית לקישוט: שימוש בכלי בית בעלי צבעוניות אחידה תשרה אוירה נעימה והרמונית בבית. צבעים חמים ירגיעו וצבעים קרים יכולים ליצור תחושת רעננות.

כלי בית לטיפול שוטף- הערכה לגבר

כשאומרים כלי בית לגבר מתכוונים בדרך כלל לכלי עבודה לבית. נדמה כי כל חנויות "קנה ובנה" למיניהם נועדו לגברים וכל מה שהן מכילות מהווה אוצר קסום אשר קורץ להם. אין גברים רבים שלא ייהנו מערכה לתחזוקת הבית.

תוכלי לשמח את בן זוגך אם תרכשי עבורו ערכת תיקונים וכלי עבודה לבית אך כדאי שיהיה בחנות אדם מקצועי שייתכן שירות ויאפשר בחירת ערכה איכותית המתאימה לסוג התיקונים הנדרשים.

מצעים לחדר השינה

קניית סט מצעים חדש לחדר השינה יכולה לעשות פלאים לבני הזוג. האווירה בחדר משתנה, ללכת לשון על סט מצעים חדש בדר"כ גורם להרגשה נעימה יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה