יום ראשון, 24 במרץ 2013

שערי ברזל לפנים ולחוץ


שער כניסה, מעבר למתחם פרטי

העיצוב של שער כניסה לבית הוא הצהרה. שער הכניסה לבית פרטי הוא המעבר למתחם פרטי והמראה של השער משקף מסר לגבי בעלי הבית. השער איננו רק פונקציונאלי, בעידן המודרני הנראות והעיצוב של השער חשובים באותה מידה כמו מידת השימושיות שלו.

סוגי שערים לבית

כיום ישנם שערים מחומרים שונים- ישנם שערים לבית אשר עשויים עץ מגולף, ישנם שערים העשויים מברזל, ישנם שערים לבית העשויים מזכוכית, וישנם שערים אשר משולבים בחומרים שונים.

שערים חשמליים לבית הפכו לסמל של יצירתיות, ניתן למצוא שערים מדהימים ביופיים לבית אשר בהם ישנו ויטראז' או ציור מיוחד או צבוע באופן מרהיב במיוחד- ניתן לתכנן שער ייחודי בעלויות סבירות וזאת על ידי שילוב אלנמט אומנותי בשער שמיוצר בטכניקות תעשיתיות.

השער ככלי לאבטחת בני הבית

השער משמש גם ליופי והוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, אבל הוא גם צריך לעמוד בקריטריונים של בטחון ובטיחות. כיום ישנם בשוק שערים חשמליים עם מנגנוני הגנה מתוחכמים המשלבים גם אלנמטים עיצוביים. כיום בזכות הימצאותם של שערים לבית ניתן לוותר על הגנה של שומרי ראש, וידוענים רבים מחליפים את האבטחה האישית בהסתמכות על שערים לבית בידיעה כי הם בידיים טובות ונאמנות ואף משתלמות יותר כלכלית לאורך זמן משמעותי וניכר.

כיצד להזמין שער כניסה לבית?

שערי ברזל לבית ניתן להזמין לרוב מקטלוג של חברות המתמחות בתחום של שערים לבית, להם כמובן יהיו את הצעות המחיר האטרקטיביות, התאמת הדגם המושלם בעבורכם. חברה  מקצועית לשערים תיתן לכם שירות הכולל ייעוץ והתאמת סוג השער לצרכי דיירי הבית ותלווה את הלקוחות מרגע ההזמנה ועד להתקנת השער בפועל.

בעידן המודרני השילוב בין יופי ופונקציונאליות הוא דבר טבעי ונדרש. שערים מסוגננים המהווים גם אמצעי בטחון מודרני הם אלמנט חשוב בכל חצר ומשדרים יוקרה והצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה