יום ראשון, 24 במרץ 2013

מעקות תמיכה מברזל


חשיבותו של מעקה  - גם נראות וגם פונקציונאליות

אםהבטיחות שלכם ושל השוהים במקום מגוריכם חשובה לכם, בוודאי שהנכם מתעניינים בהצבת מעקות ברזל במקומות בהם יש צורך, כגון בפיר של חדרי מדרגות, או במרפסת ואפילו "רק" כדי לגדר גינה אשר גובלת בכביש סואן. כיום הבטיחות של מעקות הברזל משולבת באפשרות של שדרוג מראה הבית בקלות על ידי מעקות ברזל מעוצבים. אין צורך להתפשר על עיצוב, מעקות תורמים גם לבטיחות בבית ובגינה אך בוודאי גם לנראות.

מעקות למדרגות בבית

כאשר ישנן מדרגות בבית יש חובה להציב מעקה ברזל משיקולי בטיחות הקודמים לכל. בכל מקום שבו יש יותר משלוש מדרגות, יש צורך בטיחותי פונקציואלי במעקה, מעקות ברזל הם גם חזקים וגם יפים. מניעת נפילות בבית היא חשובה במיוחד לילדים וזקנים בשל הרגישות שלהם לפגיעות. חשוב לוודא כי ישנם מעקות בחדרי המדרגות בבית למען בטיחותם של הגרים בו.

למה דווקא מעקות ברזל?

כאשר אנשים רוצים לבנות מעקה הם קודם כל מתלבטים מאיזה חומר כדאי להכינו. ניתן לומר שמעבר לכך שמעקה מעץ הוא אינו עמיד לאורך זמן ופגיע מאוד ללחות ונזקי מזג האוויר בהם העץ מתנפח ונסדק (או מתייבש ויוצאים ממנו קוצים השורטים את הידיים)- מעקה מעץ הוא גם פחות בטיחותי באופן משמעותי למול מעקות ברזל, אשר אינו מצריך טיפוח מיוחד, הטיפול בו הוא תקופתי אחת לשנה- שנתיים ועלותו אינו גבוהה.

למי לפנות להתקנת מעקות ברזל

אם אתם מעוניינים לרכוש מעקות ברזל לבית מומלץ מאוד לא לנסות להרכיבם ללא עזרת מקצוען, אין זה פשוט,ואף מסוכן כאשר מדובר על התקנת מעקה אשר בגרם מדרגות או נמצא על גובה משמעותי. מקצוענים יידעו כיצד להתקין בצורה מיטבית את המעקה ולהשלים את העבודה בזריזות וביעילות. התשלום בגין ההתקנה אינו גבוה והתוספת הקלה לעלות המעקה בין ההתקנה היא זניחה לעומת הסיכון שתקחו באם תנסו להתקין אותו בעצמיכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה